Det nærmer seg Ånstadblåheia OPP

Sommeren er på hell, og Sortland Alpinklubbs motbakkeløp Ånstadblåheia OPP nærmer seg med stormskritt. 8.september er datoen du må merke deg, og påmelding til arrangementet skjer HER.

Du kan melde deg på i både konkurranseklasse, tur/mosjon/familie-klasse og barneløp. Løypa er den samme som i fjor, vel 1,6 km. Mer informasjon blir lagt ut under arrangementet på Facebook-siden vår! Fine premier til både liten og stor!

I år er også Ånstadblåheia OPP det siste løpet av totalt fire motbakkeløp i Vesterålen Summergames!

En sprek gjeng fra Stamina som deltok 2017.

Som i fjor vil vi arrangere bedriftskonkurranse! Dette var veldig populært og stemningen var på topp både før, under og etter løpet! Vi håper at fjorårets bedrifter er klar til reprise og melder seg på med konkurranselag! Kriteriene for å delta i bedriftskonkurransen er:

• 5 deltakere som et minimum
  • Må delta i konkurranseklasse
  • Angi bedriftsnavn i feltet klubb slik: «X bedriftnavn«.
  • Gjennomsnittstiden er tellende

I fjor hadde var Ahlsell, Bulldozer Maskinlag, SE-gruppen, Kystvakten, Stamina og Sortland svømme og livredningklubb representert med bedriftslag! Vi gir ballen videre til dere, og er spent på om dere tar i mot!