Stilling ledig

Sortland Alpinklubb søker sesongansatte til alpinsesongen 2018

Sortland Alpinklubb søker inntil fire sesongansatte til kaféarbeid og inntil sju ansatte til driftsarbeid for sesongen 2018.

Som ansatt i Sortland Alpinklubb, er dere vårt ansikt ut mot publikum. Det er dere som møter gjestene og dermed sørger for at de får en positiv opplevelse hos oss. Vi møter alle våre kunder med et smil, vennlighet og omtanke. Vi gjør så godt vi kan for at alle skal få en fin skiopplevelse og en positiv opplevelse i matpausen hos oss.

Kafé

Jobben i kaféen går fint an å kombinere med studier eller skole. Som kaféansatt i Sortland Alpinklubb gjør du en fremragende jobb for våre besøkende i anlegget. For å kunne jobbe i kaféen er serviceinnstilling og positiv fremferd avgjørende. Vi ønsker medarbeidere som står på og er på 100% tilstede i jobben. Foruten om å selge og servere mat og drikke, skal også innkjøp, tilberedning, rydding og vasking gjøres av en kafémedarbeider. I tillegg må varelageret til enhver tid holdes oppdatert. Ansatte må kunne påregne å jobbe ute i vinterferie og påskeferie, da det ofte grilles og uteservering er aktuelt. Kaféansatte stiller på alle arbeidsmøter i regi av klubben.

• Erfaring fra kaféarbeid er en fordel, men ikke et krav.
  • Vi ønsker primært videregående-elever, men dette er ikke et absolutt krav.
  • Opplæring vil bli gitt.
  • Referanser må oppgis.

Driftsmedarbeider/heisvakt

Jobben som driftsmedarbeider går fint an å kombinere med studier eller skole. Som driftsmedarbeider jobber du for å gi våre kunder en fin opplevelse når de besøker anlegget. Det er du som sørger for at store og små får leie ski som passer, som utsteder og tar betalt for dagskort, selger sesongkort og klippekort. I skitrekket har vi såkalte korte T-kroker. Heisen må være betjent med en ansatt til enhver tid, og en av oppgavene til driftsmedarbeidere er å ordne med kroker til besøkende. Mange av våre gjester er små barn, og trenger hjelp for å få en god opplevelse i skitrekket. Det er du som er driftsmedarbeider som setter opp barneløype og sørger for at de minste barna har en hyggelig dag hos oss.

Driftsmedarbeidere må videre påberegne arbeid i forhold til heis, snøscooter, skiutleie, tråkkemaskin og annet vedlikehold i bakken. I tillegg er driftsmedarbeidere med og setter opp skilt og oppslag, ivaretar HMS, lys og bygninger. Driftsansatte stiller på alle arbeidsmøter i regi av klubben.

Lønnsbetingelser etter hovedtariffavtalen.

• Sertifikat snøscooter er en fordel, men ikke et krav.
  • Vi ønsker primært videregående-elever, men dette er ikke et absolutt krav.
  • Opplæring vil bli gitt.
  • Referanser må oppgis.

Kontaktperson: Leder, Sortland Alpinklubb, Marita Svartsund, tlf. 97 62 62 61

Søknad sendes: post@sortland-alpinklubb.no

Søknadsfrist: 15.oktober 2017

Aktuelle kandidater blir innkalt til intervju i perioden 15.- 30.november.