Sesongjobb i alpinbakken

Har du lyst til å jobbe i Sortland Alpinklubbs skitrekk sesongen 2018?

Som ansatt i Sortland Alpinklubb, er du vårt ansikt ut mot publikum. Det er du som møter gjestene våre og sørger for at de får en positiv opplevelse hos oss. Vi møter alle våre kunder med et smil, vennlighet og omtanke. Vi hjelper så godt vi kan for at alle skal få en fin skiopplevelse eller matpause.

Sesong, Kafémedarbeider

Jobben i kaféen går fint an å kombinere med studier eller skole. Som kaféansatt i Sortland Alpinklubb gjør du en fremragende jobb for våre besøkende i anlegget. For å kunne jobbe i kaféen er serviceinnstilling og positiv fremferd avgjørende. Vi ønsker medarbeidere som står på og er på 100% tilstede i jobben. Foruten om å selge og servere mat og drikke, skal også innkjøp, tilberedning, rydding og vasking gjøres av en kafémedarbeider. I tillegg må varelageret til enhver tid holdes oppdatert. Ansatte må kunne påregne å jobbe ute i vinterferie og påskeferie, da det ofte grilles og uteservering er aktuelt. Kaféansatte stiller på arbeidsmøter i regi av klubben.

• Erfaring fra kaféarbeid er en fordel, men ikke et krav.
  • Opplæring vil bli gitt.
  • Referanser er ønskelig.
  • Lønn etter hovedtariffavtalen.
  • Søknadsfrist: snarest.

Sesong, Driftsmedarbeider/heisvakt

Jobben som driftsmedarbeider går fint an å kombinere med studier eller skole. Som driftsmedarbeider jobber du for å gi våre kunder en fin opplevelse når de besøker anlegget. Det er du som sørger for at store og små får leie ski som passer, som utsteder og tar betalt for dagskort, selger sesongkort og klippekort. I skitrekket har vi såkalte korte T-kroker. Heisen må være betjent med en ansatt til enhver tid, og en av oppgavene til driftsmedarbeidere er å ordne med kroker til besøkende. Det er du som er driftsmedarbeider som setter opp barneløype og sørger for at de minste barna har en hyggelig dag hos oss.

Driftsmedarbeidere må videre påregne arbeid i forhold til heis, snøscooter, skiutleie, tråkkemaskin og annet vedlikehold i bakken. I tillegg er driftsmedarbeidere med og setter opp skilt og oppslag, ivaretar HMS, lys og bygninger. Driftsansatte stiller på arbeidsmøter i regi av klubben.

• Sertifikat snøscooter er en fordel, men ikke et krav.
  • Opplæring vil bli gitt.
  • Referanser er ønskelig.
  • Lønn etter hovedtariffavtalen.
  • Søknadsfrist: snarest.

Vi ønsker fortrinnsvis å ansette deg som går på videregående eller er eldre, men 10.trinns-elever kan også tas i betraktning. For generell informasjon om stilling/Sortland alpinklubb, kontakt: Marita Svartsund (leder) på tlf. 97 62 62 61. For informasjon om kaféstillingen, kontakt Marthe Henriksen (kaféansvarlig) på tlf. 94 15 13 03. For informasjon om driftsstillingene, kontakt Øyvind Lehn på tlf. 91 83 61 77.

Bruk følgende skjema til å søke:

(form 'form-7' not found)

Ånstadblåheia Alpinsenter