Vi åpner Ånstadblåheia Alpinsenter

Det er med stor glede vi endelig kan meddele at vi åpner opp nedre del av anlegget tirsdag 29. januar kl. 18.00. Helga og mandag vil nå brukes til å klargjøre og teste anlegget til oppstart! Vi har produsert snø siden tirsdag og produksjon vil pågå frem til lørdag. Da starter jobben med å dosere snø og preparere bakken! Det skal i helga jobbes med polstring, sikring, rydding og skilting.

Åpningstider for sesongen 2019

Mandag: Stengt (klubbkveld/trening for medlemmer av Sortland Alpinklubb)

Tirsdag-fredag: 18.00-21.00

Lørdag-søndag: 11.00-17.00

Andre åpningstider i vinter- og påskeferie blir annonsert.

Åpen kafé

Vi har åpen kafé i hele åpningstiden.

Nyheter denne sesongen

Vi tilbyr i år enten heldagskort eller 3-timerskort. Vi har gått bort fra halvdagskort som har vært begrenset til bestemte tider. Etterhvert vil du også kunne kjøpe skikort i egen billett-kiosk i kafé. (NB. Gjelder kun ordinære billetter) Priser finner du her.

Skitauet befinner seg i venstre del av bakken og tar deg opp til 3. mast.

Vi har fått på plass Wifi i kafé.

Sesongkort, bedriftskort og gavekort

Har du kjøpt sesongkort på forhåndssalget vårt, ligger dette klart i konvolutt merket bestillerens navn i ekspedisjonen. Det samme gjelder bedriftskort. Disse er trykket opp og ligger klare til bruk.

Når det gjelder gavekort ønsker vi at alle som har kjøpt gavekort, kommer innom med tomme keycard mottatt før jul, og får disse påfylt på søndag 27/1 mellom kl. 17-19. Dersom kortinnehaver ikke kan bli med selv, må et bilde av vedkommende medbringes!

Da ønsker vi alle velkommen til Ånstadblåheia Alpinsenter tirsdag 29. januar og satser på at skisesongen blir både kald og lang! Vi retter samtidig en stor takk til alle som har stilt opp på vakter og gjort det mulig å produsere snø i 9 dager med døgnbemanning i bakken!